Profesorado
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Carlos Ávila Ormazabal
Carlos Ávila Ormazabal
Revenue Manager | Big Data | Business Development | Project Manager
Experiencia profesional
Revenue Manager, Iberia
Senior Analyst Revenue Management, Iberia
Controller and Operations Manager, CISA Holding, Ceramics Industry S.A
ATN Tour Operator, Head of Finance and Administration
Professor LAB Engineering, Simulation and Forecasting, Universidad Santiago de Chile
Formación
Big Data, Business Analytics & AI Executive Program, IE Business School
Administración y Dirección de Empresas, Escuela de Organización Industrial
Finanzas, general, Alliance Manchester Business School
Ingeniero de Organización Industrial, Ministerio de Ciencia e Innovación de España
Ingeniero Civil Industrial, Universidad de Santiago de Chile
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Lola Gómez Zambrano
Lola Gómez Zambrano
Analista Revenue Management Regional Spain. Meliá Hotels International
Experiencia profesional
Revenue Manager en Paraty Tech
Revenue Manager, Hotel Tryp Ambassador / Hotel Tryp Atocha
Jefe de Reservas, Hotel Tryp Atocha
Formación
Técnico de Empresas y Actividades Turísticas - Centro Español de Nuevas Profesiones
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Roberto Niño Valero
Roberto Niño Valero
Socio Fundador Hotelea Consulting
Experiencia profesional
Senior Revenue Manager, Xotels
Revenue Manager, Ibiza Rocks
Revenue Manager, Hotel Grums
Revenue Manager, Hotel Kursaal
Revenue Manager, NH Hoteles
Responsable de Formación e Implantación del programa CRSWEB para NH
Formación
Diplomado en Turismo
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Sonsoles Flórez Seoane
Sonsoles Flórez Seoane
International Business Department en Quirónsalud
Experiencia profesional
Manager, Global Accounts, HelmsBriscoe
Hotel General Manager, Hospes Hotels Infinite Places
Sales Manager, AC Hotels by Marriott
Formación
Master Gerencia y Dirección Hotelera, Universidad Politécnica de Madrid
Diplomatura Turismo, Universidad Alfonso X El Sabio
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Valeria Knop Muszynski
Valeria Knop Muszynski
Actual. Founder.The Experience Co
Experiencia profesional
Actual. Founder.The Experience Co
Responsable del Departamento de Eventos y Comunicación. Palacio Gaviria
Ejecutiva de Eventos. Hotel Westin Palace Madrid 5*
Formación
Customer Experience Management, ICEMD
Curso Superior en Community Management y Marketing Digital, INESEM Business School
Master en Protocolo y Relaciones Institucionales, Instituto Europeo de Salud y Bienestar Social
Negotiation Skills Marketing, Starwood Hotels & Resorts
Licenciada en Derecho. Universidad Autónoma de Madrid